+30.28975.02500
ΚΑΝΤΕ ΚΡΑΤΗΣΗ

COVID-19


Το A-Ω των νέων μέτρων για το Covid-19 στο Lyttos Beach

Λαμβάνοντας υπόψη τις αλλαγές και τις νέες συνθήκες που προκαλούνται από τον ιό COVID-19, θέλουμε να σας διαβεβαιώσουμε ότι εστιάζουμε ως κορυφαία προτεραιότητα, το καθήκον μας να προστατεύουμε την υγεία των επισκεπτών και του προσωπικού μας, και γενικότερα τη δημόσια υγεία.

Παρακάτω θα βρείτε μια ολοκληρωμένη λίστα με όλα τα βασικά μέτρα για να αποτρέψομε την διάδοση του Covid-19 στο ξενοδοχείο μας.

Τα μέτρα μας περιλαμβάνουν:

Ομάδα διαχείρισης ιατρικού σχεδίου δράσης.

Συνεργασία με ιατρικό κέντρο, κοντά στο ξενοδοχείο.

Διατήρηση προσωπικών στοιχείων σε αρχείο μας, με τα στοιχεία επικοινωνίας ανά επισκέπτη (για ιατρική χρήση, και μόνο εάν αυτό είναι απαραίτητο).

Πρέπει να διατηρούνται οι κοινωνικές αποστάσεις τουλάχιστον 1,5 μ., από όλους τους πελάτες και τους υπαλλήλους.

Αυστηρός καθαρισμός και απολύμανση των δωματίων, των διαδρόμων και όλων των κοινόχρηστων χώρων.

Συχνή απολύμανση σημείων επίσκεψης και επαφής, όπως κουμπιά ανελκυστήρα, λαβές πορτών, καρέκλες και τραπέζια, τουαλέτες κλπ.

Αντιβακτηριακά απολυμαντικά χεριών τοποθετημένα σε κοινόχρηστους χώρους, όπως λόμπι, εστιατόρια, μπαρ, καταστήματα.

Θερμόμετρα λέιζερ διατίθενται στη ρεσεψιόν για τη διεξαγωγή ελέγχων θερμοκρασίας.

Όλο το προσωπικό μας έχει λάβει ολοκληρωμένη εκπαίδευση σχετικά με τα νέα επίσημα  πρωτόκολλα, όπου εκτός από την εκπαίδευση για τον εντοπισμό τυχόν συμπτωμάτων γρίπης ή ιούς, ακολουθεί μια διαδικασία για την αναφορά σε ιατρικό υπεύθυνο. Το προσωπικό θα συνεχίσει να εκπαιδεύεται στα παγκόσμια πρότυπα υγιεινής.

 

ΑΝΕΛΚΥΣΤΗΡΕΣ

Απόσταση 1,5 μ. από άλλους στην αναμονή.

Περιορισμός στη χρήση ανελκυστήρων με 1 άτομο ανά μεταφορά (δεν ισχύει για οικογένειες και ζευγάρια ή ενοίκους του ίδιου δωματίου).

 

ΑΦΙΞΕΙΣ / ΑΝΑΧΩΡΗΣΕΙΣ

Οι επισκέπτες θα πρέπει να διατηρούν 1,5 μ. μεταξύ τους (εκτός από οικογένειες ή φίλους που φιλοξενούνται στο ίδιο δωμάτιο).

Εγκαθίστανται σημάδια στο πάτωμα για οριοθέτηση ασφαλών αποστάσεων για την αναμονή.

Τα καθίσματα σε όλους τους χώρους αναμονής έχουν τοποθετηθεί εκ νέου ώστε να επιτρέπουν ελάχιστες αποστάσεις.

Ωστόσο, οι οικογένειες ή τα ζευγάρια δεν χρειάζεται να διατηρήσουν αυτήν την απόσταση.

Κατά την άφιξη, σας συμβουλεύουμε να ρωτήσετε σχετικά με την πολιτική του ξενοδοχείου, σε περίπτωση περιστατικών υγείας και για τις ιατρικές εγκαταστάσεις στη περιοχή.

 

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΦΙΞΗΣ / ΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ

Οι ώρες check-in και check-out έχουν αλλάξει: check-out στις 11 π.μ. και check-in έως 3 μ.μ. Ο πρόσθετος χρόνος μεταξύ κάθε check-out και check-in είναι απαραίτητος για να διασφαλιστεί ότι κάθε δωμάτιο έχει απολυμανθεί πλήρως μεταξύ Δύο διαμονών και ότι ο χώρος αερίστηκε επαρκώς.

Μια ειδική χάρτινη ταινία κλείνει την εισόδου του δωματίου μετά την υπηρεσία αναχώρησης, για να εγγυηθεί ότι είστε ο πρώτος που θα μπει στο δωμάτιό σας μετά την απολύμανση.

Λάβετε υπόψη σας ότι: όλες οι κάρτες εισόδου απολυμαίνονται μετά από κάθε διαμονή. Είναι δεκτές οι ηλεκτρονικές συναλλαγές πληρωμών κατά το check-out. Εάν το επιθυμείτε, τιμολόγια ή αποδείξεις θα σας αποσταλούν μέσω email.

Τα μετρητά γίνονται δεκτά μόνο σε εξαιρετικές περιπτώσεις.

 

ΕΝΟΙΚΙΑΣΕΙΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

Τα ενοικιαζόμενα αυτοκίνητα απολυμαίνονται μεταξύ χρήσης διαφορετικών πελατών. Επιπλέον, ο επιτρεπόμενος αριθμός επιβατών θα είναι περιορισμένος.

Αυτός ο περιορισμός δεν ισχύει για οικογένειες με παιδιά.

 

ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ / ΑΝΑΜΟΝΗ

Ο κύριος κανόνας που πρέπει να τηρήσετε είναι να παραμείνετε τουλάχιστον 1,5 - 2 μ. από άλλους στην ουρά σε περίπτωση αναμονής.

Σε ορισμένα τμήματα, έχουν τοποθετηθεί σημάνσεις δαπέδου για να βοηθήσουν στη διατήρηση της απόστασης.

 

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τα δωμάτια του ξενοδοχείου προορίζονται μόνο για χρήση από τους πελάτες.

Δεν επιτρέπονται επισκέπτες.

 

ΘΑΛΑΣΣΙΑ ΣΠΟΡ

Ο εξοπλισμός που αγγίζει τους πελάτες (κάθε επιφάνεια, σωσίβιο, στολή κ.λπ.), πρέπει να καθαρίζεται και να απολυμαίνετε μεταξύ κάθε χρήσης.

Μόνο μέλη της ίδιας οικογένειας ή άτομα που μπορούν να διατηρήσουν απόσταση 2 μέτρων μεταξύ τους, θα επιτρέπεται να βρίσκονται σε οποιαδήποτε κοινή δραστηριότητα (όπως κανό ή φουσκωτά).

 

ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ

Ίσως χρειαστεί να ελέγξετε την πληρότητα πριν μπείτε σε καταστήματα.

Καταστήματα έως 20 m2 θα μπορούν να φιλοξενήσουν έως 4 άτομα ταυτόχρονα (συμπεριλαμβανομένων των εργαζομένων). Τα καταστήματα από 20 έως 100 m2 μπορούν να φιλοξενήσουν έως 4 άτομα συν ένα άτομο για κάθε επιπλέον 10 m2.

Αποστάσεις τουλάχιστον 1,5 μ. πρέπει να διατηρούνται από τους πελάτες και τους υπαλλήλους και η χρήση μάσκας είναι υποχρεωτική.

 

ΚΗΠΟΙ / ΚΟΙΝΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ

Η απόσταση ασφαλείας 1,5 μέτρων ισχύει για τους επισκέπτες στους κήπους και σε όλους τους κοινόχρηστους χώρους.

Ωστόσο, οικογένειες και ζευγάρια ή ένοικοι του ίδιου δωματίου δεν χρειάζεται να διατηρήσουν αυτήν την απόσταση.

 

ΚΟΜΜΩΤΗΡΙΟ / ΣΠΑ

Τα μαλλιά, το σαλόνι ομορφιάς και το σπα λειτουργούν μόνο κατόπιν ραντεβού, με απόσταση τουλάχιστον 2 μέτρων μεταξύ σταθμών, κρεβατιών και καρεκλών. Η χρήση μάσκας είναι υποχρεωτική για όλους (όχι για όλες τις θεραπείες), οι εργαζόμενοι πρέπει επίσης να φορούν γάντια μίας χρήσης.

 

ΜΑΣΚΕΣ

Η χρήση μάσκας είναι υποχρεωτική μόνο για το προσωπικό του ξενοδοχείου.

Μάσκα προσώπου πρέπει επίσης να φορούν οι επισκέπτες στα καταστήματα, το κομμωτήριο, το σαλόνι ομορφιάς και το σπα (παρέχονται από το τμήμα ή από το μίνι μάρκετ).

 

ΜΕΤΑΦΟΡΑ / ΤΑΞΙ

Η μεταφορά πελατών επιτρέπεται μόνο μέσω οργανωμένων μεταφορών.

Τα οχήματα με έως και 5 θέσεις μπορούν να μεταφέρουν όχι περισσότερο από έναν επιβάτη συν τον οδηγό. Οι σύντροφοι των ατόμων με ειδικές ανάγκες εξαιρούνται από αυτόν τον κανόνα.

Τα αυτοκίνητα 6-7 θέσεων μπορούν να μεταφέρουν τον οδηγό συν δύο επιβάτες, ενώ τα αυτοκίνητα 8-9 θέσεων μπορούν να μεταφέρουν έως και 3 επιβάτες.

Το όριο επιβατών δεν θα ισχύει εάν οι επιβάτες είναι γονείς με τα παιδιά τους.

Ο οδηγός και οι επιβάτες πρέπει να φορούν μάσκες.

 

ΠΑΡΑΛΙΑ

Διατηρείται ελάχιστη απόσταση 4 μ. μεταξύ ομπρελών, καθεμία από τις οποίες παρέχει σκιά για δύο ξαπλώστρες το πολύ - αυτό δεν ισχύει για οικογένειες με παιδιά.

Δύο ξαπλώστρες που βρίσκονται κάτω από διαφορετικές ομπρέλες δεν μπορούν να τοποθετηθούν ποιο κοντά η μία από την άλλη σε απόσταση μικρότερη του 1,5 μ.

Η τοποθέτηση μιας πετσέτας πάνω από τις ξαπλώστρες είναι υποχρεωτική με ευθύνη του λουόμενου.

Καθίσματα οποιουδήποτε είδους τοποθετούνται με τέτοιο τρόπο ώστε η απόσταση μεταξύ δύο ατόμων που κάθονται κάτω από δύο διαφορετικές ομπρέλες να μην είναι μικρότερη από 3 μέτρα προς οποιαδήποτε κατεύθυνση.

Οι λουόμενοι να αποτρέπονται να τοποθετούν τις πετσέτες ή τις ψάθες παραλίας, στις «κενές περιοχές ασφαλούς απόστασης».

Το προσωπικό της παραλίας είναι υποχρεωμένο να απολυμαίνει τις ξαπλώστρες / καρέκλες μετά από κάθε χρήση.

Τα beach bar λειτουργούν με υπηρεσία ’‘take away’’ μόνο. Δεν επιτρέπονται σκαμπό στο μπαρ. Οι πελάτες που περιμένουν στη σειρά για να εξυπηρετηθούν θα πρέπει να παραμένουν σε απόσταση τουλάχιστον 1,5 μ.

 

ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ

Ζωντανές παραστάσεις θα πραγματοποιούνται αποκλειστικά σε υπαίθριους χώρους.

Ο πιο σημαντικός κανόνας ασφάλειας είναι η μείωση του αριθμού των θέσεων στο 40% της χωρητικότητας του θεάτρου και η τήρηση των αποστάσεων.

 

ΠΙΣΙΝΕΣ / ΥΔΑΤΙΝΟ ΠΑΡΚΟ

Οι ξαπλώστρες τοποθετούνται έτσι ώστε δύο άτομα που κάθονται κάτω από δύο διαφορετικές ομπρέλες ή δύο άτομα που διαμένουν σε δύο διαφορετικά δωμάτια να διατηρούν απόσταση τουλάχιστον 2 μ. σε κάθε κατεύθυνση.

Κάθε φορά που ένας πελάτης φεύγει, καθίσματα, τραπέζια και οποιοδήποτε άλλο αντικείμενο μπορεί να χρησιμοποιήσει ο επόμενος πελάτης, απολυμαίνετε.

Απαγορεύεται η χρήση των εσωτερικών πισινών.

Συνιστάται στις πισίνες, οι επισκέπτες να κάνουν ντους πριν από την είσοδο και μετά την έξοδο από το νερό.

 

ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΟΙ ΑΡΙΘΜΟΙ ΑΝΑΓΚΗΣ

Ο αριθμός τηλεφωνικού κέντρου του ξενοδοχείου είναι +30 2897502500 (από το κινητό σας τηλέφωνο) ή ‘‘0 "(από την συσκευή του δωματίου σας). Το τηλεφωνικό κέντρο του ξενοδοχείου λειτουργεί όλο το 24ωρο (όταν το ξενοδοχείο είναι ανοιχτό).

 

ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ

Η υπηρεσία καθαρισμού θα είναι λιγότερο συχνή κατά τη διάρκεια της διαμονής σας. και δεν ισχύουν οι απογευματινές επιπλέον υπηρεσίες δωματίου. Η υπηρεσία αντικατάστασης  των πετσετών και των σεντονιών θα γίνεται καθημερινά, μόνο κατόπιν αιτήματος του πελάτη. Διαφορετικά, θα γίνεται κάθε δεύτερη μέρα.

Πριν μπείτε στο δωμάτιό σας έπειτα  από το check in, ελέγξτε την ειδική μεμβράνη που κλείνει την είσοδο  του δωματίου σας, για να είστε σίγουροι ότι είστε ο πρώτος που θα μπει στο δωμάτιο μετά την απολύμανση.

Το ξενοδοχείο πραγματοποιεί λεπτομερή καθαρισμό και απολύμανση χρησιμοποιώντας ατμοκαθαριστή και άλλο ενδεδειγμένο εξοπλισμό σε όλες τις αίθουσες, μπάνια και βεράντες ή μπαλκόνια.

Έχει συσταθεί στο ξενοδοχείο να αφαιρέσει από τα δωμάτια, διακοσμητικά αντικείμενα (όπως μαξιλάρια) και επαναχρησιμοποιήσιμα αντικείμενα (όπως μενού και περιοδικά).

Νάιλον μιας χρήσης τοποθετούνται στα τηλεχειριστήρια τηλεόρασης και κλιματισμού.

 

ΦΑΓΗΤΟ & ΠΟΤΟ

Όλα τα καθιστικά σε εστιατόρια και μπαρ είναι σε εξωτερικούς χώρους και με περιορισμούς σε εσωτερικούς χώρους.

Υπηρεσία μπουφέ (φαγητό και ποτό), με σερβίρισμα μόνο μόνο από το προσωπικό του εστιατορίου.

Η ελάχιστη επιτρεπόμενη απόσταση μεταξύ τραπεζιών κυμαίνεται από 70 εκατοστά έως 170 εκατοστά και δεν επιτρέπονται περισσότερα από έξι άτομα σε ένα τραπέζι, αλλά αυτοί οι περιορισμοί δεν ισχύουν για οικογένειες με παιδιά.

Πληροφορίες σε διάφορα σημεία, θα σας υπενθυμίζουν τους ατομικούς κανόνες υγιεινής και τα μέτρα ασφαλείας που ισχύουν για όλους τους χώρους.

Σημάνσεις στο πάτωμα για οριοθέτηση ασφαλών αποστάσεων στην αναμονή.

Συνεχίζουμε να διατηρούμε τις διεθνώς αναγνωρισμένες μεθόδους εντοπισμού και διαχείρισης του κινδύνου που σχετίζεται με την ασφάλεια των τροφίμων, συμπεριλαμβανομένων της Ανάλυσης Κινδύνου και Κρίσιμων Σημείων Ελέγχου (HACCP).

 

Θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε, για την προσοχή και τη συνεργασία σας στα νέα μέτρα του ξενοδοχείου μας.

  • Λάβετε υπόψη ότι κάποια από τα παραπάνω μέτρα ίσως να ανανεωθούν και να υπάρξουν αλλαγές.
  • Ενημερώνουμε τακτικά τις πληροφορίες ανάλογα με τις ανάγκες, ωστόσο μέτρα που δεν αναφέρονται εδώ ενδέχεται να εφαρμοστούν εάν αυτό κριθεί απαραίτητο.

 

Με εκτίμηση,

Η Διεύθυνση του ξενοδοχείου